11.2.13

Bye bye bad guy





Jeg er egentlig ingen tilhenger av å avslutte et forhold offentlig, men jeg er nok ikke den første som gjør det, og noen ganger må det til. En måned på etterskudd, men dog!


Vi hadde et forhold i flere år (i altfor mange år, når jeg tenker meg om). Jeg pleide ikke like typer som deg - en typisk bad guy. Jeg var skråsikker på at jeg aldri ville ta i en som deg med ildtang en gang. Så feil kan man ta! Jeg vet ikke hva som gjorde at jeg falt for deg. Kanskje det var den mystiske gløden, den varme utstrålingen?


Vi hadde et av-og-på forhold egentlig, jeg visste jo at du egentlig ikke var bra for meg. Men selvsagt hadde du også dine gode sider. Du har en ekstremt mild personlighet til å være en av ditt kaliber, det skal du ha. Du var fin å ha hvis jeg var "litt" stressa. Det var kjempekoselig å se deg på morrakvisten når vi tok dagens første kaffe sammen. Men dessverre fikk vi et avhengighetsforhold. For å være ærlig så var det vel egentlig jeg som ble avhengig av deg..


De siste årene ble det, det er en skam å si det, nesten litt pinlig å vise seg sammen med deg offentlig. Sånne som deg er det ikke så mange som liker lenger. Før i tiden var du til og med med i filmer og reklamer, men sånn er det ikke nå lenger! Noen syns du er harry. Andre syns du lukter vondt (ikke for å være frekk, men du lukter jo ikke akkurat roser). Du kommer ikke inn i varmen noe sted lenger. Skulle vi treffes på cafè, måtte vi alltid gjemme oss på et gatehjørne, samme hvor kaldt det var. 20 minus, hey, ikke noe problem! 


I tillegg har du et veldig dårlig lag med barn, og, lets face it, du er ikke akkurat billig i drift. Hvis vi skulle ha fortsatt dette forholdet, tror jeg bekymringsrynken mellom øynene ville kommet langt raskere enn antatt. Ok, jeg fikk litt hjertesorg av å tenke på morrakaffen uten deg, men jeg tror du vil forårsake langt større problemer enn dét i framtida.


Men, jeg er ingen bitter type - jeg ønsker ikke å skilles i uvennskap. Så hvis vi tilfeldigvis skulle treffes på byen eller over et glass vin en eller annen gang, kommer jeg ikke til å skule på deg, nekte å snakke med deg. Vi kan sikkert ha en one night stand i ny og ne. Vi kan bare ikke ha et fast forhold lenger. Så kjære Kent, før du kommer meg i forkjøpet; du er sagt opp. Dumpa. Ha det på badet. Bye bye! 



Hilsen Lupinella






2 kommentarer:

  1. Ha, ha,ha, gennis! Tvi, tvi med røykeslutt, det er tøffest i starten, men det går over. Stay strong!

    SvarSlett
  2. Takker og bukker! For oppdatering, se nytt innlegg ;)

    SvarSlett