2.10.11

Hvordan havnet du her?




Jeg har latt meg inspirere av enkelte andre bloggere og her er en oversikt over de søkeordene folk har brukt for så å havne utilsiktet og høyst ufrivillig på bloggen min (can`t blame them).


Elton John – Jada, jeg har møtt han. Ikke mas! I will tell you nothing.

Lupinella – Ja, det er meg det! Eller, egentlig er det en fantastisk barnebok skrevet av Binette Schroeder. Hvor en jente ved navn Lupinella flyr sammen med Herr Smell-opp-og-igjen og Mr. Humpty Dumpty på nattehimmelen. Blant annet. Jeg ELSKET den boka som liten. Så nå vet dere hvorfor bloggen min heter Lupinella. Yey!

Kan farge haret i nyansen – Ja, det kan du sikkert, men pass nå på å farge håret, ikke haret. Vil ikke anbefale noe annet. Og farg det rødt! Det er kult.

I natt jeg drømte – Det gjorde jeg også, gitt. Drømmer er bra. Og noen drømmer er litt rare. Jeg har skrevet et innlegg om en rar drøm jeg hadde, se arkivet.

Lupinellas.blogspot.com – Hurra! Noen har faktisk søkt på bloggen min HELT AV SEG SELV!

Sir – Hyggelig å bli tiltalt som «Sir», men her må jeg nok skuffe dere. Selv om man kan utgi seg for å være hvem som helst her på det store internettet, er jeg i høyeste grad kvinne.

Stygg old woman – Hva behager, stygg? Gammel?? Nå slutter jeg snart å blogge, altså. Buhu.

Brevvenn annonser – Da har du muligens kommet på rett plass! Er du fra nord-Norge, midt-Norge, vestlandet, sørlandet eller østlandet og er jente mellom 25 og 35 så ta kontakt! Det kan hende vi var brevvenner på nittitallet.

Hvordan klippe en puddel – Godt spørsmål. Med hagesaksa? Mannens barbermaskin? Si gjerne i fra om du finner det ut!

Den lange fredagen – Noen fredager er lange, andre korte. Jeg liker definitivt de korte best.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar