26.10.11

Ferie og skrivesperre



Nå har jeg ferie – hvilket burde bety at jeg skulle hatt alskens med tid og inspirasjon til å klekke ut nye og spennende innlegg, gjerne tre om dagen. Men den gang ei. Vel, tid har jeg vel nok av, så det er vel heller inspirasjonen det skorter på. Har det virkelig ikke skjedd noe spennende i det siste? Eller noe det går an å få en morsom historie ut av? Kanskje ferie for meg denne gangen har betydd at også hjernen har tatt seg ferie, på lik linje med kroppen. Skremmende. (Nå skal det sies at jeg i starten av helga skrev en fantastisk morsom (synes jeg selv) historie om «Menn og sånt» men foreløpig ligger denne historien trygt på desktop`en).

Men NOE har jeg i hvert fall fått utrettet i løpet av ferieuka som jeg nå har kommet halvveis i:

  1. Ryddet klesskapet
Det var litt av en jobb skal jeg si dere. Intet mindre enn 5,5 timer brukte jeg på dette, da medregnet gangen med sko, jakker og sjal (sikkert 50 skjerf og sjal er vel helt kurant, er det ikke?). Det er nesten flaut hvor mye som har hopet seg opp i løpet av noen år, og nå har jeg shoppestopp på ubestemt tid. Det vil si, helt til jeg finner noe jeg bare må ha (eller helst litt lenger). For å bøte på min dårlige samvittighet, har jeg en svær søppelsekk med klær og sko som skal gis bort til venninner eller Fretex. Neste steg blir boden på loftet. Jeg gruer meg.

  1. Æh... Jeg kommer virkelig ikke på noe mer. I hvert fall ikke noe som er verdt å nevne.
    Da takker jeg for meg for denne gang og sier vær så god for et meget opplysende innlegg.



Lupinella i feriemodus






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar